meni jopa(!!) kaikki
Limu.
Tarviiko kehua, kaikki(?) sen näkee/näki... Noh, jonkun mielestä ehkä(.) "koiran-ruokaa" - mutta... pääasia, että itse syöjä tykkää. Ja, khyllä; tykkäsin. =) *slurps*
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti