maanantai 22. kesäkuuta 2026

Missä syön

Tuttu paikka
(vakkari-mesta
oli
lomalla)
Noh, khyllä(hän)
tämä(kin)
kHelpaaH..!!
;S@int;
8-]
*slurps*

Tyylikäs "katu-banner" ~ melkein(.) päivän magee kuva

Ei kommentteja: