maanantai 22. kesäkuuta 2026

Ruoka ostosten esittely

Kävin hakemassa ruoat REDIn S-Marketin Siipiyhtiöbuffetista. Toisessa rasiassa on valikoima siipiä ja toisessa uppopaistettuja perunoita. Dippejä otin jokaista yhden: -Limedippi - Chipotledippi - Blue Cheese dippi -ja Sriracha dippi.

Ruokajuonaksi lähti tuo Dr. Pepper pullo. 

Jälkiruoaksi lähti tuo Fazer Leipurit munkkirasia.

Ei kommentteja: