sunnuntai 28. kesäkuuta 2026

Päivän "iltapala (1/2)" jälkiruoka

Kahvi(a), &
vasta-leivottu(ja)
pull(i)a

Tai ei ne enään ole, mikron kautta 'joutui' laittamaan.
On, ne. Niin, namia! =) *slurps*

Ei kommentteja: