Huh~huh
Kun on/oli tuhti, TODella tiukkaa teki =Xxx Olisi ehkä vähemmän pastaa pitänyt (laitoin 100g ~ minulla on siis vaaka), mutta khyllä tämä alas meni! :-) Mutta, miten jaksaa (vasta-leivotun) jälkkärin...
sunnuntai 28. kesäkuuta 2026
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti