tiistai 22. toukokuuta 2007

Päätöstuskia minullakin


Niin. Onhan minullakin sellasia mostehankintoja, kuten esim. CSI boxit, jotka olis tosi kiva saada hankittua ja säästötilillä olis vaikka kaikkiin tuotantokausiin rahaa. -Mutta ne ovat matkaa varten kerättyjä rahoja ja sitten pistän sen matkan etusijallle ja annan CSI boxien odottaa. -Jos ajattelisin sillä logikalla, että viihde ensin sitten vasta matka, olisin ajat sitten tuhlannut kaikki säästöni boxeihin ja ihmettelisin ensikesänä miksei ole varaa matkustaa. Ja mä kun en käy töissä opiskeluiden lisäksi -siis ihan vakituisessa, niin mulla on sit kiva kerätä ensi vuonna uudestaan matkarahat ja sit päästäisiin vata 3-4 vuoden päästä reissuun ja mähän en niin kauaan odottele. -Ja on muuten aika epistä, että me -minä ja Matsku, jotka oltaisiin jo nyt kesänä valmiitä lähtemään -ainakin minä, joudutaan sun ostohalujen takia lykkäämään ku kahdestaankaan ei haluta matkustaa saati yksin. -Ei me nyt sun pillin tahdissa tanssita. -Ainoo sit, jos Matskulle tulee joku oikea syy olla lähtemättä -mä oon jo nimittäin täysin varma lähdöstä, niin sit pitää siirtää ensi kesään. -Ja oikealla syyllä tarkoitan jotain todellä elämän tärkeää, mitä ei voi missään tapauksessa peruuttaa tai lykätä, enkä mitään -"litteä laajakuva TV ekana" -syytä.

1 kommentti:

sh1raz kirjoitti...

No sä ootkin suunnitellu matkaa, mä taas laitteita ;)... <3... =)... B), FUCK YEAH (mun kannalta)/noH (teidän kannalta), koska eiköhän kelpaa katella littuTV:stä leffailtana leffoja sekä pelata (Matskun kanssa) uudempia pelejä netin/LANin kautta ;)... <3.. =)... B), FUCK YEAH/noh :D! Ja mitä tohon epikseen, mähän annoin teille "luvan" mennä, mutta "epäreiluahan" se olisi :/, mutta omapa olisi syyni :'(, mutta eipä pahemmin haittaa uudella koneella pelatessa <3... =)... B)... :/... :'(... :D! Ja mitä "oikeaan" syyhyn, khyllä tää mun mielestä TOD on sellanen <3... =)... B), niinku on varmaan Matskunkin mielestä, ainakin omalla kohdallaan (jos olisi sama tilanne ku mulla, khyllä niitä uusia pelejä on TOD päästävä jo pelaamaan <3... =)... B)... :'(... :D)! Eli khyllä tässä nyt on varsin hyvä syy (Matskunkin mielestä varmaan/eiköhän...), uutta konetta odotettu jo monta vuotta (joka khyllä kokoajan vaihtunut <3... =)... B)... :'(, mutta kun sen KUNNON koneen hankkii niin khyllä sillä monta/pari vuotta ainakin pärjää <3...)!


Matsku84 said, yesterday :p... :D... Kuitenkin ens kesänäkin haluut niitä laitteita matkaa enemmän, koska aina voi ostaa isompaa ja parempaa :/.


No tottakai haluan <3... =)... B)... :'(, mutta nyt niin "tyhmä" ole että ostaisin jo uuden koneen/päivittäisin (paitsi ehkä vähän, mutta en matkan vertaa...) ens kesänä ku alkaa menee vanhaks tai osta jotain Full HD ylikallis shittiä (:D) kun on jo/tulee olemaan tarpeeks hyvä (littu sellainen <3...) ;)... Eli ens kesällä vasta voin/voidaan mennä, laitteet ei ole esteenä enään (vaikka parempia on tullut =)... :'(, mutta tarpeeksi hyvät kun on jo <3... =)... B), mistä nyt ollaan kaukana :'(, varsinkin kone :|, TV nyt on ihan hyvä :), mutta littu halutaan/tarvitaan <3... =)... B), FUCK YEAH/noh :D)! Mutta se voi olla este että olen mennyt kouluun/en jaksa enään työskennellä :'(, mutta tuskimpa, varsinkaan koulu :|... Eli ensi kesänä sitten :), tai sitten meette vaan kahestaan :'(...


PS.Jahas, Matskulta pukkas lisää vastattavaa :x... :'(... :p... :D!


PPS.Vastaan erilliselle blogauksella :)... :'(... :p... :D!