torstai 31. tammikuuta 2008

Kuvakisaa ja Turtleseita :saint:...


Joo eiköhän aloteta kuvakisasta :saint:, missäs Hulkin ääni nyt oikein on luuraa (:p... :D), heti paikalla äänestämään ;), vaikka mua et voikkaan äänestää :'(, mutta..., joopS :p... :D... :'(!


Ja Turtles taas :saint:, no mä luulin että leffoista on kyse *SYDÄN* (kolme videotakin kun Hulk sanoi :)... :p... :D), mutta kysehän on vaan jostain pilipali (:p... :D) sarjasta :|... |O... :'(... *SYDÄN*... :x, no HEMMETIN hyvähän se nyt on/oli/on (:p... :D) =), mutta en mä nyt sitä shittiä (:p... :D) nyt ostamaan sentään lähtis :|, mutta leffat taas =), ne TOD haluaisin DVD:lle (varsinkin boxina) *SYDÄN*, kuten varmaan Hulkkikin (mun mielestä ollaan tosta puhutukkin :)...), ehkä Matskukin nekin jo haluis :saint:, ainakin listan takia ois hyvä että Matskukin hommais B)... :p... :D, mutta niitä nyt mistään saa :'(, varsinkaan boxina |O, joten :'(..., joopS :p... :D! Joo eli :p...

Kuvakisa ja Turtles asiaa -kuva!


...kuvakisa is IN =) (vaikka mun kuva siinä ryssittiinkin :|... |O), Turtles is OUT :|, paitsi leffat *SYDÄN*, mutta niitä mistään enään saa |O, joopS :p... :D

Ei kommentteja: