maanantai 8. syyskuuta 2008

Typyasia :|... :'(... :x... :p... :D!


Joo että, niin :p, joo että mä en khyllä jaksa enään "normaaliin" tapaan blogata typyjä :/... :|... :'(... :p... :D! Eli varmaan kantsii sitten sillein tehdä että typyjä blogataan vaan sillon kun niitä huvittaa blogata (Hulkkikin on vähän sen kannalla ollut) :rolleyes:, mutta, no jos te (tai lähinnä vaan Matsku, ellei Hulk ole vaihtanu mieltä :p...) ette niin halua niin mä vaikka sitten ilmottelen aina kun typyä jaksa blogata :), joka on varmaan aina mun joka toinen kerta :(, joka olis khyllä vähän liian harvoin mun(kin) makuun :/... :'(... :p... :D! Joo sitten khyllä saattaa tulla "päällekkäisyys jyystöjä" (:p... :D) :/, mutta, no draftiksi vaan se blogaus ja julkasee seuraavana päivänä B)! Eli eiköhän me nyt sillein tehdä että typyjä blogataan sillon kun huvittaa =)...

Typyasia :saint:... :p... :D -kuva!


...eikös pöökös köökös :saint:, EHEHHEEEeeeee :D!

2 kommenttia:

matsku84 kirjoitti...

typyjä blogataan vaan sillon kun niitä huvittaa blogata

Be my guest(s) :p, mutta mä ainakin yritän parhaani mukaan blogailla typyjä kolmen päivän välein tai ainakin kerran viikossa :saint:, koska muuten käy aika varmaan niin, että tulee (liian) pitkä ajan jakso jollon kukaan ei jaksa blogata typyjä :x... :'(...

sh1raz kirjoitti...

Joo unohtu se sanoa :/... :'(... :p... :D, että khyllä mä nyt viikon välein ainakin blogaan typyn =)! Kait :/, aika kertonee :p...