sunnuntai 4. kesäkuuta 2023

Päivän peli

Ja Urban Chaos senkun jatkuu... 😎 Enpä ole vielä päässyt sitä läpi - 'vielä' 😊😓😋😁 Driverin khyllä vedin jo läpi 😳😳 Siinä khyllä haiskahtaa piratismi 😖😖 Mun mielestä se oli pidempi, ja jotain tehtäviä tuntui puuttuvan (vaikka siinä voi välillä valita, minkä tehtävän pelaa...)! Noh, ei pidä valittaa - sen verta TOD LOiSTava peli on khyllä kyseessä! 😍 Vetää sen vaikka sitten kolme (3) kertaa läpi, tjs shittiä... 😇😋😂 Mutta nyt keskitytään tähän kyseiseeen peliin (tuttuun tapaan läjä kuvia tiedossa...)!

Nyt vihollinen on khyllä valinnut 'väärän' kohteen 😳😳

Tai ainahan mä olen 'väärä' kohde 😎😋😆 Mutta katsokaa mitkä apuvoimat mulla on 😇 Ne khyllä vaan katsoo, niin kauan kunnes jotain rikollista tapahtuu... 😖

Ja vihollinen teki sen virheen, ja...

...turpiin tuli 😎 itQ 😓 joopS 😋 EHEHEHEEEEeeeeee 😃

Tommoisia ne tietokoneet oli ennen, oli khyllä 'hupaisia' 😨😋😀


Sillon ne ei khyllä ollut kivoja, varsinkin jos niitä (tai näyttöä, keskusyksiköt nyt on nykyäänki aika saman kokoisia - ellei jopa isompia?! =X Jos on esim. joku hirvee pelihirviö B) :'( :P :D) siirsi... =/ itQ :'( No, onneksi ei pahemmin tarvinnut siirrellä :) Mutta, no tommosella mä aikoinaan tätä pelasin - nyt on vähän 'eripelit' - mutta, samaa silti pelaan... =O :'( :saint: yeah..!! B) :P :D

Ei kommentteja: