lauantai 8. heinäkuuta 2023

Päivän jälkiruoka ja TV-sarja (by Tontsa)

Pitäähän olla kunnon herkut, kun katsoo jännää ohjelmaa (kuten aikasemmin blogasin, niin 'suomen diili') 😍😎 Molemmat pussit on Fazerin, eli; Lontoonrae Lakritsirae (175g) ja Dumle Original (220g). Khyllä 'fazu' tekee parhaat, minkä olen varmaan(?) jo moneen kertaan todennut...

Tässä linkki voittajan uutiseen..

Edit. Lisäsin toisen kuvan, ja linkin voittajaan - sekä "TV-sarja" labelin...


Siinä (ekassa kuvassa) näkyy voittaja Aki (Keskitalo)! Khyllä se oli yhtiä mun suosikkeja alusta loppuun, ihan oikea henkilö voitti! :) Yksi nainenkin oli mun suosikkeja (joka oli finaalissa), mutta tiukka häviö taisi hänelle tulla... Ei muuta kun kohti 2024 Diiliä, ellei ne pyöräytä loppuvuodesta uutta kautta. Tai voi jopa olla, että enään ei tule ollenkaan näitä - mutta siihen en usko... Sen verta hyvä ohjelma, ainakin mun mielestä - että... Ja eiköhän ihan hyvät katsojamäärät ole tällä, en tiedä (enkä ala selvittää...)?! =X Hyvä ohjelma, mä tykkään ja toivon jatkoa - ei muuta! B)

Ei kommentteja: