tiistai 5. syyskuuta 2023

Päivän ruoka (by Tontsa)

Hulk blogasi jo omasta puolestaan, tämä on mun 'versio' 😇😋 No meillähän on ihan eri pizzat, joten... Itse päätin tehdä vähän yksinkertaisen; jauhelihakinkku - vaan?! 😵 No tietenkin tomaattisose ja juusto kuului siihen, mutta ne onkin pizzan perus-aineksia. Nyt olen vähän kaikkea muuta syönyt, kebab pizzan söin vähän aikaa sitten... Ja kaikkia vihanneksia olen syönyt, sipulista paprikaan josta herkusieniin jne.. - niin kaikkia olen lähiaikoina syönyt... Jauhelihaa en ole vähään aikaan syönyt, ja kinkkua en lähes koskaan 😨 No siitä en oikein tykkää, se on jotenkin liian halvan makuista 😰 Joulukinkku on sitten eri, mutta kinkkusuikaleet - ne on jotenkin ihan nähty... Mutta, no nyt annoin mahdollisuuden (kun olen tosiaan lähes kaikkea muuta lähiaikoina syönyt...) - ja... No ihan onnistunut kokeilu oli, kinkkusuikaleet on ihan hyviä! 😊😋 Pitää ottaaa useammin käyttöön 😍😎


Mutta, hyvä pizza - sekä kyytipoika juoma, ja leffakin oli hyvä :) Onnistunut iltama siis, TOD!! =) Mitä itse leffaan, tai sen arvosteluun - huomiselle menee =/ itQ :'( joopS :P EHHEHEEEEeeeee :D

Ei kommentteja: