lauantai 11. marraskuuta 2023

Päivän ruoka (by Tontsa)

Siinäpä/tässäpä se ruoka seisoo valmiina, khyllä kelpaa - tai siis näyttää kelvolliselta, TOD..!! 😍😋😎

Tässäpä kaatuu juomaa, mihinkäs muuhun kun mun uuteen "The Marvels" mukiin 😍😍😎😎 Tosta mukista pitäisi tulla uusi perinne muki, tai siis P.O.M.M.I.N. varmasti tulee 😇😇😋😁 Varsinkin näin alkuun, kun se on uusi 😊 Mutta, no sama kohtalo voi käydä "Avatar" mukille - pikkuhiljaa sitä ei  enään jaksa kaivaa esille 😕 itQ 😓 joopS 😋 EHEHEHEEEEeeeee 😂 Ei saisi khyllä nauraa, mutta sellaisia/tälläisiä me ihmiset ollaan - tarpeeksi kun menee aikaa, niin kaikkeen kyllästyy 😔😔 Sen takia on hyvä olla köyhä/keskituloinen 😱😨😰 Noh, mä khyllä uskon - että viihtyisin rikkaana hyvin k.e.l.v.o.l.l.i.s.e.s.t.i. 😈😈 Muut jäsenet varmaan yhtyy tähän 'mielipiteeseen'...

Tutussa paikassa, eli TV:n äärellä ollaan taas 😇 On khyllä kiva toi muki, kun se on niin 'vahva' 😊 avatar muki on vähän semmonen väljä, ohut 😑 Tämä on jykevä, ja se näkyi tietenkin hinnassa 😒😒 Ja kansi pysyy varmasti kiinni - ellei sitä 'ruuvaa' väärin/rikki, kierteitä siis... Poralla olen mokannut monta 'reikää', kun aikoinaan olin niissä hommissa. Mutta, khyllä mä pikkuhiljaa opin tekemään oikein 😊 Kierretyökalulle tuli ahkeraa käyttöä, kun "opettelin" alaa - se (ala) ei sitten ehkä soveltunut juuri minulle...


No mutta, se siitä mun alasta/aloista - tämän piti olla "päivän ruoka" blogaus :| :'( :P :D Noh, sitähän tämä on(kin) - vaikka en ole paljoa kyseisestä ruuasta puhunut =/ Enpä tiedä mitä lisätä, monta kertaa kun olen tämän tehnyt (ja blogannut...) - mutta, erittäin hyvää oli =) Taas jälleen kerran...

Ei kommentteja: