lauantai 21. syyskuuta 2024

Päivän... jaa-a(?)! Label combo

Nyt tulee leikiten
"label-combo"
-ennätys!
Tämä oli Hulksterin idea,
tai lähinnä että;
"pizza & hampurilainen"
Siitä se idea sitten lähti,
aikalailla khyllä
Hulkin ideoimana.
Mä lähdin vaan
heti mukaan...
Eli kahta (2) ruokaa
haettiin;
sekä pizzaa
- että hampurilaista
Lasketaampa nyt heti
alkuun
(tai olen khyllä jo
jonkun verran
'paasannut')
Niin lasketaan labelit,
jotka löytyy oikealta.
Tai alhaalta,
mistä lie suunnasta
katsoo...
;-dd :P
Mä pääsin kuvaan
peilin kautta
:S@int:
ou yeah..!! 8-]
joopS :P
EHEHEHEEEeeee :D
Kaksitoista (12) labelia
yhteensä.
ou yeah..!!
:S@int:
Eikä kaikki edes
mahtuneet,
vuosiluvut lähinnä
(paitsi "mun"
eli;
Mutta eiköhän keskitytä
näihin kuviin,
eikä lätinään...

Noh, tämä on jo ohi :-xx itQ :'( joopS :P EHEHHEEEEeeeee :D Antaa kuvien puhua puolestaan. Aika paljon olisi tullut tekstiä, niin jos yksi (1) kuva on tuhat (1000) sanaa =D Mutta, loppuun vielä; hyvä idea Hulkilta! Yhdistää hampurilainen ja pizza(n puolikas, ainakin mulle). Rahaa nyt meni, mutta niinhän sitä aina menee. Pääasia että nauttii, kohtuudella - ettei joudu pelkkää makaroonia syömään...

Ei kommentteja: