maanantai 17. huhtikuuta 2023

Päivän jälkiruoka (by Tontsa)

Tämänkin Hulk ehti jo blogata?! 😳😓😋😁 Mutta, meillä on sentään eri juomat - vaikka, no aika samat. "Kaakao" -nimellä kun nämä molemmat menee... tai noh, Hulkin juomalla oli joku hiAnompi nimi ("Melted Dark Chocolate"). Mulla on vaan perus kaakao 😖 No, itseäni saan syyttää 😕 itQ 😓 joopS 😋 EHEHEHHEEEEEeeeeee 😂 No ainoa, mikä harmittaa - on, että Hulkin juoma oli paljon isompi 😓😓 Noh, ite khyllä roope ankkana valitsin pienen, joten... 😕 Mutta mä en oikein tykkää noista 'erikoisjuomista' - ei että niitä olisin edes paljoa juonut... Mutta hinnan takia ei pahemmin huvita edes kokeilla, tämä perus kaakao jo oli ihan naurettavan hintainen?! Kehtaako sitä edes sanoa...? Noh; 5,10e maksoi..?! 😳😱


Vähän kävi jo mielessä, että en enään ikinä mene tonne :| :| Mun mielestä ennen (sillon joskus vuonna 'nakki & kala' kun viimeksi kävin), niin toi oli joku 3e..!? Mutta että yli 5e tommosesta pienestä paskasta?! =O Anna mun kaikki kestää... Mutta, en nyt lyö lukkoon tota (että en mene tonne enään ikinä) - se (Espresso House) kun on ihan laadukas paikka (mukavat penkit/sohvat yms...), ja hyvällä paikalla - niin... Ja jos joku haluaa mulle tarjota kaakaon, niin... =) Mutta, noh, melkein kun ruttoa tota paikkaa vältän - mutta... No maski vaan naamaan ja juoda 'naamaan' ylikallis peace of shit hot chocolate..!! :| :|

Ei kommentteja: