maanantai 17. huhtikuuta 2023

Päivän leffa + poster + trailer

Tämänkin Hulk ehti blogata ennen mua?! 😳😳 Noh, meillä oli yhteiset/samat menot - joten... 😇 Ja mä olen tämmöinen ilta-blogaaja, Hulk blogaa melkein heti kun se (mistä hän blogaa) on tapahtunut - ainakin yleensä. Khyllä mäkin haluaisin, mutta... no läppäriä ei paljoa huvita kannella mukana - ja, no kännykällä en ala blogaamaan (kuten olen todennut, se tuntuu liian vaivalloiselta... 😕)! Mutta mulle kelpaa nämä ilta-blogailut, joten...

Renfield (2023)

🌟🌟🌟-

Mutta eiköhän mennä itse elokuvaan 😊😖😋😁 Joo, noh... olihan tämä nyt ihan hupaisa ja vauhdikas - mutta, khyllä mä vähän petyin 😕 Kolme tähteä tuntui liian paljolta, ja 2½ tähteä liian vähältä - joten 'keksin' (tämä on khyllä monella jo käytössä) uuden asteikon. Eli otan plussat (+) ja miinukset (-) käyttöön 😎 Kolme miinus on ihan hyvä, arvosana tälle... noh, roskalle 😡😖😕😓😋😂 Siis, olihan nyt Nicholas Cage tosi hyvä roolissaan, pitkästä aikaa häneltä laatu leffaa... - tai näyttelyä (huonohkossa elokuvassa) - häneltäkin 😍 Mutta se ei pelastanut tätä leffaa, oli tämä vähän 'meh bizmo 😔😔 Mutta sentään yli kaksi (ja puoli) tähteä ansaitsi, joten oli tässä nyt jotain... Eiköhän mennä itse traileriin, khyllä tätä nyt voi jotenkuten suositella - alla olevasta videosta voit itse suunnilleen päätellä mitä mieltä olet...

Noh, khyllä toi n. kolmen tähden elokuvalta näytti/näyttää (jonka sille melkein annoinkin...) - mutta... No en nyt hirveästi suosittele, ainakaan että teatteriin menee. Mutta sitten jos tän ostaa omaksi, niin yhden katselun jälkeen tähän tuskin huvittaa koskeakkaan - joten... Noh, ehkä odottaa - että joku kaveri ostaa sen/tämän. Tai sitten vuokraa, ihan miten vaan - mutta... ehkä suosittelen että tämä kannattaa kokonaan jättää välistä :| :| Ellei nyt tosi "häkki" (Cage) fani ole, niin... no ehkä sitten. En tiedä, kaikki tehkööt miten parhaakseen näkee... Mutta ainakin olen varoittanut, että tämä ei mikään mestariteos khyllä ole - hyvä että edes on keskinkertainen...

Ei kommentteja: